justinbiebernovell

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Kapitel 5. Shit.... ;o

Av Justin bieber novell - 15 december 2011 18:22

Miley tar upp lappen..

* GRÅTER *


Ambulansen och polisen kommer.

Polisen sa att dom skulle ta massa tester.

Miley skulle hänga med Akuten / ambulansen.


A= akuten / ambulansen    M=miley


nu är dom framme.


m= är han svårt skadad?`

a= han har stukat benet, armen är förlamad och han har brytit ryggen!

men vi kommer ha en läkesak på hans arm och hans ska gå runt med det och smörja in varje morgon, dag och kväll i 3 månader. sen ska han komma till oss igen. imorgon ska vi operera ryggen, tills dess får han ha ensak runt ryggen så den blir liite bättre i alla fall.. och benet ska få bandage. 

m= okej.. shit stackarn!!! ;o , får jag gå in?..

a= ja det är ju självklart! :)

m= är han vaken?

a= det tror jag! :)


dom går in i rummet, där ligger justin.. med massa sår på ansiktet, miley springer till sängen och kramar honom!

hon sätter sig i sängen..

J=justin M=miley


M= varför gjorde du det?! förresten jag fick lappen..

J= Om du läste lappen fattar du nog varför jag gjorde det...

M=Mm...


Miley börjar gråta..


J= Gråt inte!!

M= Vänta, vad är det med din arm? Har du skärt dig?! ( inte den förlamade ) ?

J= Mm...

M= VARFÖR?!

J=Jag trodde jag inte skulle överleva , men ' tyvärr ' gjorde jag det...

Och det jag skrev är menat till många, men speciellt DIG!

M= Vad står det då?! Visa mig Justin..


Sjuksköterskan gick ut ur rummet..  


Justin visar armen..

Det står: I ♥ YOU


M= Älskar dig med.. jag har med skärt mig.....

J= VARFÖR?!

M= jag älskar dig ju? om du hade dött skulle jag tatt självmord!



ARMEN:

(bild tagen från google)   


J= Miley ..?

M= aa?

J= Varför gjorde du det?!

M= Justin.. jag älskar dig JÄTTEMYCKET du är mitt allt... Därför gjorde jag det...

J= Miley? Jag älskar dig med ska du veta..

Miley kramar och pussar honom..

Han gör också det..

Miley tänker på en massa minnen dom har, alla bilder.

Bilder:

   Hahah när vi dansa x)   när vi fika    när vi åt på resturang Fika på stan

   Någon gala!   AWW   NAW   GALA    resturang i mexico  ellen show   Ellen show   Ellen show   FEST!   FEST!  stranden i mexico..   mexico hemmakväll   Ute på kvällen   GALA   EFTERFEST!!!

   MADISON SQUARE GARDEN!! MADISON SQUARE GARDEN!

(stavning?)



_________________________________________________________________________________________________

AHHH!! blev så irriterad, hade skrivit et as långt inlägg så togs det bort-.-

men vad tycks?

mer?

KOMMENTERAA!!!

 
 
Ingen bild

Mathilda

15 december 2011 20:48

as bra :D meeeeer

Justin bieber novell

18 december 2011 08:39

Kommer mer när jag hinner

 
Emelie

Emelie

15 december 2011 20:57

meer!!
as bra :D

http://3meliii3.devote.se

Justin bieber novell

18 december 2011 08:39

Kommer mer när jag hinner

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justin bieber novell - 12 december 2011 18:23


Han ska sova här...  Han gick och packade för 4 timmar sen och han har inte kommit än?! Jag tar och äter lite.. han äter säkert hemma.. * Går och gör nudlar och korv * Okej inte världens godaste mat men det får bli bra. * Äter * Jag gå...

Av Justin bieber novell - 11 december 2011 18:51


Fyfan vad pinsamt.. VAD SKA JAG GÖRA?! Kyssa henne eller? Hon är så vacker.. ________________________________________________________________________________________________   - I freaking love you.. sa Justin. - I love you 2 .. sa Miley. ...

Av Justin bieber novell - 10 december 2011 19:07


Shiet, varför gjorde jag det?! Hon är ju min bästavän. Åhh! Varför gjorde jag det?! Hon hatar mig säkert nu.. :/ Jag skämde ju ut mig totalt..! Vågar jag ringa henne?!  Om hon inte ringer mig först..   Jag... gillar ju Justin liite ...

Av Justin bieber novell - 10 december 2011 10:21

    Äntligen är jag hemma.. okej.. det var ju kul i Australien.. men jag har saknat Justin jätte mycket. Jag tänker ju på honom varje dag..  Jag måste ringa Justin.. Jag ringer honom nu.. J = Justin , M = Miley.   J= Hej det är Justin....

Av Justin bieber novell - 10 december 2011 10:18

Denna novellen kommer handla om Justin Bieber och Miley Cyrus.. Sommarlovet var nästan slut.. Miley hade vart i Australien nästan hela sommarlovet.. Hon och Justin är bästa vänner.. Men dom börjar gilla varandra lite mer än bara vänner.. Vill...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards