justinbiebernovell

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Kapitel 3. Jag älskar dig..

Av Justin bieber novell - 11 december 2011 18:51

Fyfan vad pinsamt.. VAD SKA JAG GÖRA?! Kyssa henne eller? Hon är så vacker..

________________________________________________________________________________________________


- I freaking love you.. sa Justin.

- I love you 2 .. sa Miley.


Han lutade sig fram och kysste henne..

Hon kysste tillbaka..

Dom höll på i flera timmar..

Dom var så kära..


Justin tog fram gitarren och sjöng ' Baby '

Nu är låten klar...

-JUSTIN JAG ÄLSKAR DIG DU ÄR ALLT FÖR MIG, SÅ JÄVLA SÖT ÄR DU! PUSS PÅ DIG!

- Aw, älskar dig med ..

- Kan inte du sova här inatt? frågade Miley.

- Jo, det klart jag kan! ;D

- Hehe, Justin? Är vi typ ' tillsammans ' nu ? :$

- Jag vettefan... typ.. eller ifall du vill? haha ! 

- Ja.. jag älskar dig ju..

- Och jag dig Miley... och jag dig..


Åh.. han är så gullig.. vänta lite här!

Är jag ihop med min bästavän?!

Okey, jag var typ kär i honom.. men hur kan jag vara ihop med honom?!

Men.. jag älskar honom för mycket !

Mer än vän, mer än BÄSTAVÄN! Mer än allt...

Hans ögon, hans utseende, han personlighet, hans röst.

Åh, han är bara bäst!!


Älskar henne som fan, hon är bäst.. 

______________________________________________________________________________________________


- Eyy miley? Måste hem och packa.. men jag ringer när jag kommer okey?

- Gör du så! ;) sa Miley.

_______________________________________________________________________________________________


Vad tycks? :D

Mer? :D  





 
 
Ingen bild

Mathilda

11 december 2011 19:57

meeeeeeeeeeeeer:D

Justin bieber novell

11 december 2011 21:40

Kommer imorgon tror jag! :D

 
iliifinii

iliifinii

11 december 2011 21:34

SJUKT BRA!! MER!! <3

http://iliifinii.blogg.se

Justin bieber novell

11 december 2011 21:40

AW TACK! :D KOMMER IMORGON TROR JAG ;)
så håll utkik :P

 
Ingen bild

Emelie

11 december 2011 21:38

ja meerr!! XD <3
älskar det!!! :D

Justin bieber novell

11 december 2011 21:41

awwww!! tack!!!! :D
kommer imorn ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justin bieber novell - 15 december 2011 18:22

Miley tar upp lappen.. * GRÅTER *   Ambulansen och polisen kommer. Polisen sa att dom skulle ta massa tester. Miley skulle hänga med Akuten / ambulansen.   A= akuten / ambulansen    M=miley   nu är dom framme.   m= är han svå...

Av Justin bieber novell - 12 december 2011 18:23


Han ska sova här...  Han gick och packade för 4 timmar sen och han har inte kommit än?! Jag tar och äter lite.. han äter säkert hemma.. * Går och gör nudlar och korv * Okej inte världens godaste mat men det får bli bra. * Äter * Jag gå...

Av Justin bieber novell - 10 december 2011 19:07


Shiet, varför gjorde jag det?! Hon är ju min bästavän. Åhh! Varför gjorde jag det?! Hon hatar mig säkert nu.. :/ Jag skämde ju ut mig totalt..! Vågar jag ringa henne?!  Om hon inte ringer mig först..   Jag... gillar ju Justin liite ...

Av Justin bieber novell - 10 december 2011 10:21

    Äntligen är jag hemma.. okej.. det var ju kul i Australien.. men jag har saknat Justin jätte mycket. Jag tänker ju på honom varje dag..  Jag måste ringa Justin.. Jag ringer honom nu.. J = Justin , M = Miley.   J= Hej det är Justin....

Av Justin bieber novell - 10 december 2011 10:18

Denna novellen kommer handla om Justin Bieber och Miley Cyrus.. Sommarlovet var nästan slut.. Miley hade vart i Australien nästan hela sommarlovet.. Hon och Justin är bästa vänner.. Men dom börjar gilla varandra lite mer än bara vänner.. Vill...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards