justinbiebernovell

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Justin bieber novell - 10 december 2011 19:07

Shiet, varför gjorde jag det?! Hon är ju min bästavän.

Åhh! Varför gjorde jag det?! Hon hatar mig säkert nu.. :/

Jag skämde ju ut mig totalt..!

Vågar jag ringa henne?! 

Om hon inte ringer mig först..


Jag... gillar ju Justin liite mer än vän.. asså vi har känt varandra sen dagis.. vi var ihop i mellanstadiet och så..

Så det är ju klart att jag har känslor kvar för honom!

Liksom, jag tror också att han har känslor för mig... Eftersom han pussade mig, typ kysste mig!

Jag tar och ringer honom..


J= Justin , M=Miley..


J= Miley? ..

M= Justin?

J= Mm.. ?

M= Inget av det igår var ditt fel!

J= Jo allt är mitt fel, ALLT!

M= Nej Justin! Kan du inte komma över till mig så kan vi prata om det? Bara som kompsar duvet.. chilla lite?

J= Mm.. visst.. Jag kommer om en timme ifall det är okej?

M= Ja det blir perfekt!

J= Ao, ska äta nu.. ses sen då?

M= Aa det gör vi! Hejdå! :D

J= Hejdå..

_____________________________________________________________________________________________

Shit! NEJ!! Jag kan ju inte komma dit igen.. jag kommer ju förstöra allt! *suck*

Men.. jag och Miley måste lösa detta.. tror det är bäst så..

Det kändes underbart att pussa/kyssa henne..

Hon är så vacker.. hon är det bästa jag vet..

______________________________________________________________________________________________

Yes, han sa ja! Han kommer! :D

Det är inte hans fel, inget är hans fel!

Han... min bästavän... min ända kärlek..

Nej!! bara bästavän..

Eller ?

Han kommer ju snart, om 10 minuter och kolla hur jag ser ut?!

Måste sminka mig lite snabbt!!

_____________________________________________________________________________________________

Där är det, hennes hus..

Där är hennes rum..

Där är hennes hund..

Deras bil är inte där så det betyder att hon är själv hemma..

Nu är jag där.. utanför ytterdörren.. där jag sprang ut gråtandes igår..

Vågar jag plinga på? ..

Jo.. jag gör det nu..

______________________________________________________________________________________________

Det är han, det är han, det är JUSTIN!!!!!!!!!

*springer till ytterdörren*

Där står han, med tårar i ögonen och ger mig en bamsekram...

Jag kramar tillbaka..

______________________________________________________________________________________________

- Justin!

-Miley!

-Du är så fin min bästavän.. sa Miley.

- Du med Miley.

- Ska vi gå till mitt rum? frågade Miley.

- Jao , det kan vi! svarade Justin.


Dom går till hennes rum..


-Asså Miley jag är sjukt ledsen över det igår.. Sorry!

- Ne det lungt det var bara...........

- Bara vad? frågade Justin!

- Skönt... jag gillar dig ju..

- Och jag dig...

 

________________________________________________________________________________________________

Vill ni ha mer? :D

Kommentera Isf! :D 

Av Justin bieber novell - 10 december 2011 10:21



Äntligen är jag hemma.. okej.. det var ju kul i Australien.. men jag har saknat Justin jätte mycket.

Jag tänker ju på honom varje dag..  Jag måste ringa Justin.. Jag ringer honom nu..

J = Justin , M = Miley.


J= Hej det är Justin.

M= Justin? HEEEJ!! Det är Miley!

J= Är du hemma?! :D

M= Jaa! Jag kom hem inatt!

J= Najs! Ska vi ses ?

M= Ja det kan vi, när , vart? :D

J= Vid cafét kl 14.00 om du kan?

M= Perfekt! Ja det kan jag! :D Då ses vi snart då?

J= Japp hejdå! :D

M= Hejdå ! 


Åh.. det kändes så skönt att höra hans röst.. att han var glad! :D

Jag måste ta en dusch. Måste ju vara fräsch när jag ser honom.




Yes, YES!!! Miley är hemma!!

Åh gud vad jag har saknat henne! Hon är ju min bästa vän!

Men.. hur ska jag berätta för henne att jag ska på turne om en vecka?

Jag måste ju berätta det.. 

Klockan.. den är 13.30 !

Och jag är fortfarande i pyjamas?!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Jag måste klä på mig!




Mitt hår.. det är ju helt blött!!!! Och vi ska träffas om en halvtimma?!

Måste föna det!

Vänta... vart är hårfönen .. ?

Just det.. den är hos Demi ( miley's kompis ) .

Men skit också!

Jaja, då får jag väl gå med blött hår.

Måste klä på mig..

Vad ska jag ha på mig?!

Justin får inte tycka att jag är ful..

Eller , han är ju min bästa vän men asså.....

* Klär på sig *

Duger detta?

Ja det gör det säkert..

Jag får la börja gå nu!

* Går ner för trappan och säger hejdå till sin hund *

Undra hur han kommer reagera när han ser mig?

Jag har ju förändrats.. jag har gått upp lite i vikt, jag har blivit brunare och mitt hår är mycket ljusare!

Shit det är ju han!

Han står där!

Justin, min bästa vän jag inte har sett på en månad!

Där står han!!!


Där står hon, Miley.. min allra bästavän.. Miley!

Men gud vad hon har förändrats.. hon är så vacker.

* Springer fram till Mile och ger henne en bamsekram *

_______________________________________________________________________________________________

- Heeeeej! :D  säger Justin!

- Hej! :D . Gud vad jag har saknat dig Justin!!! säger Miley.

- Och jag dig.. , säger Justin!

- Miley, jag vill inte vara här inne..det är så många fotografer. Kan vi inte gå hem till dig istället?

- Jo, det kan vi! :D säger Miley.


Dom går hem till Miley..


- Ska vi kolla på nån film , vi är själva hemma! säger Miley.

- Aa det kan vi.. Ska vi kolla på Never Say Never?! säger Justin och skrattar!

- Haha nä jag bara skoja.. säger Justin.

_______________________________________________________________________________________________

Hon stirrar på mig, då kollar jag tillbaka.

Jag ser min bästa vän, en sjukt vacker tjej!

_________________________________________________________________________________________________


- J-justin ? säger Miley.

- Aa?

- Jag älskar dig. säger Miley och kollar i hans fina bruna ögon!

- Och jag dig.. säger Justin.

Han lutar sig mot hennes läppar och han pussar henne.

Hon pussar tillbaka.


- Förlåt.. säger Justin och springer ut ur dörren, går ut mot ytterdörren och springer ut!

- Justin vänta!! ropar Miley men han är redan borta..

________________________________________________________________________________________________


Vill ni ha mer? Kommentera isf! :D 

 

Av Justin bieber novell - 10 december 2011 10:18

Denna novellen kommer handla om Justin Bieber och Miley Cyrus..

Sommarlovet var nästan slut.. Miley hade vart i Australien nästan hela sommarlovet..

Hon och Justin är bästa vänner..

Men dom börjar gilla varandra lite mer än bara vänner..

Vill ni veta mer?

Då får ni läsa! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards